mojtaba_1995 80307159

دیدگاه ها (۲)

#شعر_قدیمی ✨می‌سوزم از فراقت روی از جفا بگردانهجران بلای ما ...

بستنی تو سرما😂😂😂😂😂

دزدی به سبک دوبرره😂😂

#شعر_نو 🍂شعاع درد مرا ضرب در عذاب کنید مگر مساحت رنج مرا حسا...

تکبیو؟(دو روزه ای کام نزار جوندلم)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط