koroshhhh.shiraz 40031506

دیدگاه ها (۰)

یه حس خوب ... جاتون خالی

بهشت هم ک بری باززز دلتنگ خاک پدری میشی

میگفت : دلتنگی عینِ غربته.او که همیشه ضمیر غایبِ دلِ ما بود....

دیانا...

بودنت می ارزه به نبود خیلیا داداشی @mohanadkarimi6633

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط