سخته همش نو فکر کسی باشی ک اخرین حرفش دیگه ب من فک نکن بو

سخته همش نو فکر کسی باشی ک اخرین حرفش دیگه ب من فک نکن بود💔🥲
دیدگاه ها (۰)

اخرش سرطان غم میگیرم از بس درد کشیدم💔🥲

#سلامتی‌خودم‌نح‌واسه‌حرفام‌واسه‌اینکه‌مرحم‌ندارم‌واسه‌دردام🚬...

لعنت به دنیایی ک تو رو از من جدا کرد🚬💔

وفا مرد🥲خدایا💔🥺

ولی الان که رفتی دیگه فک نکن مثل قبل میشیم:)))

دیگه بینم اگه یکباره دیگه ببینم 🔪👉🏻 فهمیدی فک نکن نمیکنم حاض...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط