دوستت دارم،ولی تو مال من نیستی:)

دوستت دارم،ولی تو مال من نیستی:)
دیدگاه ها (۴)

گرمههههه

کنسرتای حامیم p2😂

معلم ورزش خیالی🙂😂

حققق🙂😂

‌‌وقتی نیستیچگونه بگویم دوستت دارمکه بشنوی😘نفسسسسسسسسسم😘‌‌

تو دیگه مال من نیستی و من باید قبولش کنم،این خیلی سخته:)))))...

پزشک نیستیاما درمانِ دردم توئیدردِ چشمانم با نگاهِ تودردِ اس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط