bita.v.iolin 77674874

دیدگاه ها (۳)

تو تنها و ماندگارترین آدمِ خوبِ جهانم هستی تا ابد و یک روز.....

خداحافظ ای برادر زینب...

#شام_غریبان🖤💔#یا_حسین_شهید 🖤💔#یا_زینب_کبری 🖤💔.#آجرک_الله_یا_...

گریه بر امام حسین(ع) بدون یاری ولیفقیه کافی نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط