من اگه نباشم کی واسه همیشه تورو میپرسته

من اگه نباشم کی واسه همیشه تورو میپرسته
کی واست میمیره
کی نمیشه خسته
کی تورو میزاره روی دوتا چشماش
کی اگه نباشی میگره نفساش 🙃
دیدگاه ها (۰)

شاید ساده باشماما کور که نیستم دیدم دستاتو گرفته بودمنه احمق...

برا چی اوضاع رو پیچیده کنیم ؟

forever

چقدر دیگه باید منتظرت بمونمچند تا شب دیگه رو با بیخوابی بگذر...

سناریو اسلیترین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط