ساده است قلب کسی را بشکنی و بگویی:

ساده است قلب کسی را بشکنی و بگویی:
ببخشید.
سخت است، اما هنگامی که قلبت شکسته است، بگویی:
خوبم.
دیدگاه ها (۳)

😔😔

به افسانه هست که میگه اگه قلبت یهو تیر بکشه علتش شکسته شدن ق...

#خوبم(کندن پوست لبم)#خوبم(بیخوابی)#خوبم(تپش قلب)#خوبم(تنگی ن...

به ظاهر خوبم اما سخت در پندار غمگینم .

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط