#خودمم:)

دیدگاه ها (۶۸)

#خدا‌کنه‌حسرت‌عشق‌تو.دلت‌بمونه‌...#اون‌کسی‌که‌‌شکستن‌‌خوب‌.ب...

#دنیا‌‌رو‌میخوام‌.چیکاربدون‌تو#و‌بسیار‌زیادن‌آن‌بی‌وفایان‌‌....

#بقول‌اشرف‌تک...#ازپیش‌خدا‌.اومدیم‌باکمال‌میل‌برمیگردیم‌🖤

#آه‌قلبم‌راه‌گلوی‌تو‌میگیره‌🖤

ادیت از خودمم😝ددی سونگهون خودمم آلهه

خودمم☆

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط