با منی که سلاحی مقابلت ندارم نجنگ پاره تنم، نجنگ!

با منی که سلاحی مقابلت ندارم نجنگ پاره تنم، نجنگ!




مرسی که فالو میکنید 💕
دیدگاه ها (۰)

هرچی مهربون تر سختیش بیشتر🙂👌🏻مرسی که فالو میکنید 💕

همینقدر قشنگ 🫠❤️‌(M💋)مرسی که فالو میکنید 💕

من اگر دل بدهم، دل نشکستن بلدی؟مرسی که فالو میکنید 💕

یعنی می شود آن روز برسد؟‌(M💋)مرسی که فالو میکنید 💕#نوشته#عاش...

وطنم پاره تنم 😂😂😂

وطنم پاره ی تنم💯✌️

پاره ای از منی 🥺✨🤍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط