کاش هیچ وقت بزرگ نمیشدیم😔😔😔😔

کاش هیچ وقت بزرگ نمیشدیم😔😔😔😔
دیدگاه ها (۲)

رو به قبلمو او😄😄

مامان بزرگم هر موقع میخاد صدام کنه اسم همرو میاره جز من😄😄😄😃

حق😄😄😄😄

بگید

دلتنگ صداتم بابا...دلتنگ چهره ی مهربونت...کاش هیچ وقت بزرگ ...

هعیی کاش بزرگ نمیشدیم

میگن کاش بزرگ نمیشدیم ولی اقای قاضی ما بچگیمونم قشنگ نبود که...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط