#موسیقی_سنتی

دیدگاه ها (۰)

#دلتنگی #دلنوشته #تنها #عشق

#غم #غمگین

#عاشقانه #تنهایی

بعد تو آسمان آبی نیست!!!!

گروه کامکارها

جوان بودم که ناگه پیر شد دل...!!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط