۳ هفتست نداریمشون و من یه افسرده بدبختم🥲

۳ هفتست نداریمشون و من یه افسرده بدبختم🥲
دیدگاه ها (۶)

من مردممم🫠

خاک بر سرم😊

میدونستین؟؟

باید بگم متاسفانه همجا هستن🤣

چقدر من بدبختم کاش یه دنیا نیومده بودم 💔🥺💔💔😭😭

قربون خندهات اقاجان که دیگه نداریمشون روحت شاد بزرگ‌مرد بابا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط