ادماا رسمشون اینه فق بلدن دل بشکنن !

ادماا رسمشون اینه فق بلدن دل بشکنن !
دیدگاه ها (۸)

تو بگو عشق چی چی ماکه دیدیم بلاخره میره هر عشقی به( فاک)

هیچکی خوبیامو ندید!💔

خیلی دارین از چشمم میوفتین

من ک چیزی یادم نمیرههه !

درد دل ما جوونا اینه...CB1300_______________________________

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط