وای نباید اینو میدیدم😭

وای نباید اینو میدیدم😭
با اینکه انگلیسی بود و هیچی ازش نمیفهمیدم ولی عاشقش بودممم
می تونم بگم اولیو تو بچگی واقعااا دوست داشتممم:......)
دیدگاه ها (۱۱)

چه جمله نازیوقتی خدا..باهاته:)☀️

همینه!پارتنر چیه؟؟؟؟

ولی این حقایق:>

دارم روش کار می کنم...

بادشکن

پارت ۲۳ویو تهیونگاه واقعا که این چه وضعشه هی پیام های تهدید ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط