حالمو از آهنگام بپرس ، آدما هیچی از من نمیدونن . 🥲

حالمو از آهنگام بپرس ، آدما هیچی از من نمیدونن . 🥲
دیدگاه ها (۳)

وفاداری‌ بهونه‌ نمیخواد ؛ ذات‌ خوب‌ میخواد 🚷💤

‌-بر‌ما‌هرچه‌گذشت‌قلبمان‌مقصر‌بود؛🖤💤

جاده اعتماد مقصدش تنفره

قلبم چنان خون است که خنجر هم اینگونه زخمی نمیکند 💔💔

درگیر هیچی نباشید...چه نمره...چه ادما :)))

دیگه هیچی نمیتونه حالمو خوب کنه😔❤️‍🩹🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط