این جمله رو با پوست گوشت و استخونام درک کردم......و این..
این جمله رو با پوست گوشت و استخونام درک کردم......و این....چیز خوبی نیست:)
- ۱.۱k
- ۳۰ تیر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط