خودت غرقی تو لجن . . . تازه ناراحتی ع دستمو?!

دیدگاه ها (۲)

لا این لاشخورا ی صدایی بم گف . . . اگه عقب بکشی باختی!!!

دستامو ول نکن کِ . . . اینجا پر گرگه:)

اومدم بگم بگیری دستمو یادم اومد تو خودت دست نداری . .💔#کربلا...

مست می‌کند مراشراب نفس‌ نفس هایت...آنگه که مدهوشی در خمار چش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط