#قب‍‌رست‍‌ون ش‍‌ده تنه‍‌ا ج‍‌ای‍‌ی ک‍‌ه آدم‍‌ا ق‍‌در هم‍‌

#قب‍‌رست‍‌ون ش‍‌ده تنه‍‌ا ج‍‌ای‍‌ی ک‍‌ه آدم‍‌ا ق‍‌در هم‍‌و #بیشت‍‌ر م‍‌ی دون‍‌ن!
دیدگاه ها (۱)

دل تنگ یه لبخند بی بغض . . .🖤

🖤🚬

#بهترین.انتخابم.تلخ.ترین.اشتباهم.بود🐺🀄✞#من.بدم.ولی.شما.باور....

ع ل م د ا ر ....ن ی ا م د ...#امان😭😭😭😭

هیونجین بعدی؟تکرار کن دهنت عادت کنهپ ا ر ک چ ا ن ج ی پارک چا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط