بهم نگو چرا داری با خودت می‌رقصی مگه دیونه ای

بهم نگو چرا داری با خودت می‌رقصی مگه دیونه ای
•من توی خیالاتم با اون می‌رقصم و تا عبد رویایی فراتر از جهان برایم باقی میماند•
دیدگاه ها (۱)

بگو ببینم ー∪ー

ببین مامان من نابودت کردم چرا هنوز دوسم داری؟

من عاشق نمیشم 🚫🍷

نام فیک:«دیـداریــی عجیب»(پارت:۸)^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط