ولی صدای ادل.......

دیدگاه ها (۲)

وای اون زمان که این آهنگو حفظ بودم ...

The hostage s2 p7

قرار بود ساعت ۲برم ولی خوابم میاد پس اومدم خداحافظی کنم بچه ها

#استوری_درخواستی

ادل زیبا #ادل #ادل #بازنشر #ویسگون #کلیپ_ویسگون #موسیقی #عاش...

تولدت مبارک خوش صدا ترین خواننده ی زن دنیا . بانو ادل ✨️✨️♥️...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط