خاطرات خیلی دردناکه و خاطراتی که خیلی دوسشون داری و دیگه

خاطرات خیلی دردناکه و خاطراتی که خیلی دوسشون داری و دیگه نمیتونی اون خاطراتو تجربه کنی خیلی دردناک تر☆🤍🙂
دیدگاه ها (۱)

چرا کسی گوجو رو نجات نداد؟ ها چرا اخه نمیفهمم:)🥲

ولی این اهنگ زیر بارون با کسی که دوسش داری>>>>>♡

هرچی که ازش میترسیدم داره اتفاق میوفت تازگی هرچی ازش میترسم ...

صدای سوکونااااا عررررررررر جییییغغغغغ*جر خوردن🙂

دقیقا مثل جواهر بخش ای یک مثلث خیلییی دردناکه که یکیو دوسش د...

دوست داری این صحنه را با کدوم رفیقت تجربه کنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط