aseman_fa 81185571

دیدگاه ها (۰)

پزشکیان صداش فقط رو مردم بی نوا بلنده

این خود خود شیطان

چقدررررر وقیحی تو جبهه هم رفتی

پاسخ شیخ اسماعیل رمضانی به پزشکیان هر کی میجنگه پای لرزش میش...

‌⛲️ ‌‌ ♡ ㅤ  ❍ㅤ    ⎙ㅤ     ⌲   ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ    ˢᵃᵛᵉ     ˢʰᵃʳᵉ️    ˡ...

بأمان الله یا شه*ید الله...💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط