همه جا تاریکه..

همه جا تاریکه..
دیدگاه ها (۰)

بودن ادما مهم میس مهم درس بودنشونه..

حتی دیگه نمیتونم از خونه بزنم بیرون

دلم تنگه......

تاریکه اما!...

همیشه قبل طلوع هوا تاریکه...

دیگه دنیا واسه من تاریکه 🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط