با اینکه خیلی وقته دوروک مرده و آسدور تمام شده بازم دارم

با اینکه خیلی وقته دوروک مرده و آسدور تمام شده بازم دارم آتیش میگیرم یاد مرگ دوروک میوفتم دیوونه میشم این کلیپم داغمو تازه کرد😔😭
واقعا حسودی بعضی ها که چششون دید نکرد باعث تمام شدن د
آسدور شد
دیدگاه ها (۲)

فقط آسدور بقیه برین کنار 😏😘

دلم گرفت 😔😔

ساخت خودم چطور شدع🧐❤

───• ⌞𝐖𝐢𝐥𝐝 𝐰𝐨𝐥𝐟 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐨𝐧⌝ •───گـــــرگ‌وحــــشــــی‌ومــ...

Part: 6The name of the story: Mafia my savior(مافیا نجات دهن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط