arshaaaaa1388kord 65471490

دیدگاه ها (۱)

گرگ بودن بهتر تر از عقاب بی بال هست

اون قلب بالا رو قرمز میکنی🥺💕ֺ   ׅ 𐔌⏝֯︶‌ 𓈒ㅤׂ  .   ೀ  𝂅  ִ ⏝֯︶...

❤❤حق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط