امسال نه ولی سال های قبلو راس میگه🤣👍🏻

امسال نه ولی سال های قبلو راس میگه🤣👍🏻
عن ترررریننن بچه ی کلاس پارسال پیش اون مینشستم( خداروشکر امسال رفتتتتت اکیپشونننن)

چه داستان‌هایی که ما با اینا داشتیم...
دیدگاه ها (۲)

جررر خوردم🤣🤣🤣

وایی اره فقط نمی دونم این حجم از استرس ما برایه چیه🤨🤔عجیبه ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط