چظور تا دقیقه های قبلش میفهمیدی بعد یهو نفهمیده شدی!!

این تبانی نیست!! میدونی چیه؟
مبانی بینش اسلامی هست!!
کارما هست میدونی!!
خون بیگناهایی که ایرانی لااقل بودن
که راجب همه چیز گفتین و همه چی رو به فوتبال ربط دادن بجز این موضوع.....این آه مادر و پدران داغ دیده نیست؟! یا بدشانسی هست؟!
دیدگاه ها (۰)

پای ۴ سانتی شجاع هم بهمراه عینک......در ادامه کلیپ بعدی!!

سایه اش کافیست!!!!!!!!! نه سرمایه اش!!

بنظرم من بدشانسی نیست!!!!!! این کار خداست!!

گلللللللل گل گلللللللللللل

خون و عسل

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط