حس اضافی بودن؟؟

حس اضافی بودن؟؟
دیدگاه ها (۰)

اهنگ حققق؟

کسی برام نفرستاد تو بفرس یکی رو خوشحال کن:)

هعببببب

میبینیی؟؟؟

حس اضافی بودن میکنم:)

شاید اونی که فکر میکردم نبودم شاید واقعا اضافی بودم شاید اون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط