واییییییییییی بچه ها ما شمالیم بعد چمستان زدننننننننننننن

واییییییییییی بچه ها ما شمالیم بعد چمستان زدننننننننننننننننن😫😫😫😫😫
دیدگاه ها (۷)

اگه دیدین ی مدت پیام ندارم بدونین یا مردم یا خودکشی کردم چون...

استوری جیمینفیلمبرداری از جونگکوک

BOOM

بدبخت شدیم که_

واییییییییییی بچه ها اینجارو ممنون

لایک افشار

واییییییییییی عاشقتم بانوووو ممنون برای حمایت! بچه ها ایشون ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط