من قدرشونو ندونستم الان دیره ولی شما داشته باشی

من قدرشونو ندونستم الان دیره ولی شما داشته باشی
دیدگاه ها (۰)

رنگ آبی رو دوست دارم

🤣🤣

خیلی کیوتن🍒

ندونستم قدره توروالان میفهمم کی بودی ❤️‍🩹#لابک_فالو_بازنشر_ف...

الان نه ،میفتی یاد من وقتی که دیره ؛❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط