غصه هامو برمیدارم

غصه هامو برمیدارم
همه رو جمع میکنم یه جا
بسته بندیشون میکنم
میام سمتت
خدا جون یه بسته داری
پر از دلتنگی ها و غصه ها و ناراحتی های من
همه رو آوردم تا به خودت بگم
میدونم دونه دونه شو میشنوی
ته تهشم اگه هیچی درست نشه
بهم یه آرامش میدی که عطر آغوشتو داره

میدونم نا امیدم نمیکنی
دیدگاه ها (۰)

دل را ز علی اگر بگیرم چه کنم ؟بی مهر علی اگر بمیرم چه کنم ؟ف...

آرامش سهم دقایق زندگیتون عزیزانم

چند پارتی تهبونگ p⁷&تو به من کمک کردی...درست وقتی که بهش نیا...

my love part 7

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط