رِوال نیست حآلَم وَلی میخَندَم قَوی🐉❤️‍🩹

رِوال نیست حآلَم وَلی میخَندَم قَوی🐉❤️‍🩹
دیدگاه ها (۳۲)

خدایی هممون همینیم🤣

به خدا یک گیگ میزنم تموم که نمیشد اضافه هم می شد الان ۴۰گیگ ...

گرونی به اینم فشار آوردهموتورش رو فروخت🤣

ولی من (:من حالم خوب نیست...)))

حالم واقعا خوب نیست ولی چیزی نشده عیب نداره...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط