تنهاکسی که اخرش واست

تنهاکسی که اخرش واست
میمونه فقط خودت خودتی
دیدگاه ها (۳)

یادبگیرید آدمو با کمبوداش دوست داشته باشیدوگرنه آدم کاملو که...

خوشبختی یعنی داشتن دستای کوچیکت عزیزخاله 😍😍❤

ادمارو ازداشتن قلب مهربونشون وساده بودنشون پشیمون نکنین #تکس...

[ غمگین‌ترین‌جای‌مجسمه‌اونجاس‌که‌لبخندشوباچاقوتراشیدن🙂🌵

خودتی و شانست 😊😅تو کامنتا بگو چی واست در اومد🌸🎀

-

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط