شهدای ما رفتن و بخاطر (اَشهَدُ اَّن عَلیاً ولیَّ الله ) ش
شهدای ما رفتن و بخاطر (اَشهَدُ اَّن عَلیاً ولیَّ الله ) شهید شدن،اونوقت یه عهده اومدن و دنبال حاشیه میگردن که عکس بزار یا نزار،اصل دین رو یادشون میره😕
- ۱.۴k
- ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط