دوری از تو بزرگترین تنبیه سرنوشته....❤️

دوری از تو بزرگترین تنبیه سرنوشته....❤️
دیدگاه ها (۰)

خدایا شکرت بابت حضور پررنگت در زندگیم ❤️

اَلْلهُّمَ عَجِّــــــلْ لِوَلِیِّکَــــــ الْفَـــــــــرَج...

تا نَفَس دارَم قَلبــــــم اِقامتگاهِ توست …❤️

خـٖٖۖ۞ـدٰٰاٰٰٖٖیا هــེرٖٖ لحٰٰٖٖـैـظٖٖه شٖٖڪٖٖرٰٰ ❤

🚀 تو را تنبیه کردیم حیدرانه#امت_مبعوث #اللهم_عجل_لولیک_الفرج...

با تو می ارزد درد دوری کشیدن با تو... #کربلایی_امین_قدیم

دیگه طاقت دوری تو رو من ندارم...💝

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط