راست میگه من که تو تیز هوشانم بیشتر استرس رو دارم🥺

راست میگه من که تو تیز هوشانم بیشتر استرس رو دارم🥺
دیدگاه ها (۶)

۲۰تایی شدنمون مبارک🥲🎂🎉

راست میگه🥺

وااای😵

وای این کابوس منه😂بچه ها البته من تیز هوشان درس میخونم😘

راست میگه خوب منم چیپس دوست دارم

راست میگه تو کامنتا بگو

راست میگه تو همچیز تمومی🥺❤️😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط