من عاشق خودممم🤞🏻

من عاشق خودممم🤞🏻
ولی من تورو بیشتر دوست دارم امید من❤️‍🩹
دیدگاه ها (۸)

🙃💔

کی من نه بابا ناراحت چیه؟ 💔

ته ته قشنگم>>>> نگااا چه هیکلی ساخته فداشم😭❤

صِداش>>>>🎤✨🤍

ولی من بوی تورو بیشتر از بوی بارون دوست دارم ✨

دل عاشق میشه یا مغز من تورو به اندازه عاشق شدن مغز دوست دارم...

تورو دوست دارم چون آرامشمی✨❤️ تورو دوست دارم چون لبخندت قشنگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط