با کی دوست داری تو بارون قدم بزنی؟❤

با کی دوست داری تو بارون قدم بزنی؟❤
دیدگاه ها (۳)

وقتی دلت تنگه باید بری خیابون قدم بزنی زیر بارون.....:)🖤

بد ترین حس ؟ اونقدری که تو دوست داری باهاش حرف بزنی اون دوست...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط