من میگم دوس داشتن ی رفتاره💔🚶‍♂️🕳

من میگم دوس داشتن ی رفتاره💔🚶‍♂️🕳
دیدگاه ها (۰)

بری ت کلم نمیرع فرو🚶‍♂️🕳💔

انقدر ک نیمه گمشدم اوسکله 😐😂

قبل از اینکه عکسو نگا کی کامنت کن مدل مو برا کیه؟

فکر نمی منم عشق همیشه چیز خوبی باشه🚶‍♂️🕳

من میگم دوست داشتن یه رفتاره یه جمله نیست

دوست داشتن یک مجموعه رفتاره، یه جمله نیست.

بهترین عذرخواهی تغییر رفتاره نه فقط گفتن ببخشید 👍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط