در و دیوار هرچی رو پرت نمیکردم تو اگه دوسم داشتی

دیدگاه ها (۰)

تو اگه دوسم داشتی#گردن_زنی

اگه سنگ‌ بودم هنوزم دوسم داشتی?¿🥲

هنوزم دوسم داشتی ای کاش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط