اگه دختری این آهنگُ گوش بده خیلی قشنگ درکت می‌کنه:):

دیدگاه ها (۷)

دوست دارم...!

!...armyia

theshey

theshey

پسند شده توسط akazaforever و دیگران

من این آهنگ رو هم خیلی دوست دارم 😅اگه کسی اسم این آیدل رو می...

خیلی این اهنگ باحاله🫠با هدفون گوش کن🫡سوال پست:خواننده مورد ع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط