:)))))

:)))))
دیدگاه ها (۱)

اون لحظه دلم میخواد چاقو رو بردارم فرو کنم تو قلبم...

به من بگو بی‌وفا... حالا یار که هستی...خزان عمرم رَسید...نوب...

خدا خیلی وقته که ادماشو رها کرده... :)

تف تو این زندگی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط