یا خدای بزرگ

🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
دیدگاه ها (۲)

🙏🙏🙏🙏🙏🙏

اون موقع اگه هیچی نبود...ولی دلامون شاد

الهی خداوند به همین فرشته ها نگاه کنه و سایه

ای جان

یا خدای بزرگ 🙏🙏

گیو به رحمت خدای بزرگ مهربان-

خدای بزرگ🫠🥺😔😭😵‍💫

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط