اخرین و اولین بودی که کسی رو انقدر دوسش داشته باشم

دیدگاه ها (۰)

وای اره

هنوز یاد اون روز ها می افتم گریم می گره

من اولین و اخرین خریدار اداتم!

بیاین یه بازی کنیم اولین که اسم اهنگ اخرین پستم رو بگه برند...

من اولین و اخرین خریدار اداتم😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط