مهم
بچه ها میخام تا چند روز دیگه از ویس برم ممنون که باهام بودین
اگ لطف کنید انفالو نکنید شاید تا چند ماه دیگه برگشتم نمیدونم اگ
پاک کنم دوباره بعد چند ماه بریزم چنلم میاد بالا یانه باید از اول شروع کنم ؟ ....کسی میدونه توضیح بده (: ؟
اگ لطف کنید انفالو نکنید شاید تا چند ماه دیگه برگشتم نمیدونم اگ
پاک کنم دوباره بعد چند ماه بریزم چنلم میاد بالا یانه باید از اول شروع کنم ؟ ....کسی میدونه توضیح بده (: ؟
- ۳.۰k
- ۱۴ خرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط