خیابون جای دعوا نیس

خیابون جای دعوا نیس
دیدگاه ها (۱۲)

دوران ما

لاتیش پره

خنده دارست ولی این حکایت آدماییست که عشق میز و مدیری هستن

بخند

تو زندگیم هیچی قرار نیس جای این رو بگیره!!!#بایلو#ائوری_پنگ༻...

یعنی به بغضی ها فقط بایدبگم کامنت جای دعوا هست یکم مراعات کن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط