وطن.....

وطن.....
دیدگاه ها (۰)

برای دختر همسایه.....

برای آزادی.....

رفیق من سنگ صبور غم هام.....

آهای خوشگل عاشق....

و آخوند ها برای این وطن کفن میشوند تا این وطن وطن بماند🇮🇷💪🏻

وطن عشق من؛هم وطن جان من:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط