اونجا که گزارشگر میگه هیچکس مثل بیرانوند نمیتونه

دروازه رو ببنده 😉😅 همون بازی اول دو تا گل خورد 😅😅😅😅
دیدگاه ها (۰)

ای جان 😍

خدایا فقط خودت

بیرانوند دروازه رو مث تنگه هرمز بسته نگه داشت🪷🍃😻😻😻🫶🫶😻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط