واسه همیشه دارم از ویس میرم خدا حافظ

واسه همیشه دارم از ویس میرم خدا حافظ


















































(زر زدم)
دیدگاه ها (۶)

بچه ها من تو روبیکا کانال دارم اگه روبیکا دارید خواستید عضو ...

فقط جیمین و کوک

ما لاتیم😂😈

حال خراب است گر حرامس 🤣

ببخشید یه دلیل خیلی مهم دارم که برای همیشه شاید از ویس میرم ...

خدا حافظ برای همیشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط