سر خوشگل شدن آخرتمون رو به باد ندیم! 😓

دیدگاه ها (۰)

هیچ غلطی هم نکردند ! 😂

#یاسر_شجاعیاناینا جیره خور مملکت هستن ؟! 😔خونشون رو دیدین ؟ ...

😪

☆پامنی رو کشیدم ☆ ..داشتم درس میخوندم اونم مطالعات اجتماعی ح...

باد آورده رو باد می‌بره...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط